حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل هوایی
حمل و نقل هوایی
دسامبر 25, 2018
Show all

حمل و نقل جاده ای

حمل نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای قدیمی ترین راه جابجایی کالا در جهان می باشد که از لحاظ قیمت و سرعت جهت حمل بسیاری از کالاها و محموله ها حمل ونقل جاده ای مناسب است ، در حال حاضر بخش عمده ای از حمل و نقل کالاها در جهان از مسیر جاده ای صورت می پذیرد و از این رو شرکت حمل و نقل بین المللی ره آذین ترابر جهت رفع نیازهای مشتریانی که از حمل و نقل جاده ای کالا و ترانزیت، استفاده می کنند خدمات مختلفی را ارائه می کند.

شرکت حمل و نقل بین المللی ره آذین ترابر، سریع ترین و عملی ترین روش ها و مسیرها را برای جابه جایی محمولات شما برنامه ریزی و پیشنهاد نموده و حمل کالای های شما را با جدیدترین خدمات و با بالاترین استانداردهای کمی و کیفی و بیشترین درجه اطمینان به عهده میگیرد.

حمل و نقل جاده ای این شرکت، با داشتن بیش از 300 کامیون تحت پوشش خود، همراه با تجربیات گسترده در حمل ونقل بین المللی بصورت تخصصی ، ترخیص کالا، انبارداری و دیگر خدمات ، این توانایی را دارد که حمل و نقل جاده ای هر گونه محموله اعم از کامیون دربست و خرده بار و نیز ارائه خدمات برای حمل کالا های نمایشگاهی و محصولات و کالاهای فاسد شدنی با استفاده از ناوگان یخچالی را بر عهده بگیرد.

و همچنین با توجه به روابط تنگاتنگ ایران با کشورهای همسایه این شرکت انجام حمل و نقل جاده ای تخصصی کالا را به کشور عراق و ترکیه و آذربایجان و گرجستان را بر عهده میگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *